Cereale – Retete Croaziera

Cereale cu cacao… Una din retetele mele preferate, ideala pentru mic dejun, alaturi de iaurt, sau in timpul zilei, cand simti nevoia de ceva dulce!

Cantitatea de cereale rezultata din ingredientele de mai jos se imparte in 2 portii, avand in vedere faptul ca se utilizeaza 4 linguri de tarate de ovaz!

Ingrediente:

- 4 linguri tarate ovaz (se pot rasni pentru finete)

- 2 linguri indulcitor praf

- un praf scortisoara

- 1 lingurita cacao

- esente dupa gust (eu folosesc portocale sau rom)

- 1 lingura fructe Goji

- 1 ou

Se amesteca taratele cu scortisoara, cacao, indulcitor si fructe Goji, se adauga esentele si apoi oul. Se omogenizeaza bine.

In tava de aragaz se aseaza hartie de copt si se intinde compozitia in strat subtire. Eu dau fie forma unei singure clatite mari, fie impart amestecul in 2 clatite mai mici, pentru a avea deja portiile pentru 2 zile.

Se baga la cuptorul preincalzit pentru 10-15 minute, la 180 grade.

Iese o clatita pufoasa sau mai uscata, depinde de cat o lasati in cuptor, delicioasa si dulce, asemanatoare la gust si textura cu cerealele clasice, de aici si numele retetei.

Daca doriti, se poate adauga si o lingura de branza, compozitia iesind mult mai pufoasa, ca un biscuite afanat.

Eu rup clatita de cereale in  bucatele, pe le adaug in iaurt sau pur si simplu le tin la indemana, intr-un bol, pentru o gustare rapida.

Reteta de cereale se poate adapta si pentru faza de Atac, excluzand lingurita de cacao si avand grija la cantitatea de tarate de ovaz consumata pe zi.

Vor veni si pozele icon razz Cereale   Retete Croaziera .

Pofta buna!

This entry was posted in Dieta Dukan and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>